معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از انتشار فراخوان برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر «صلح، دوستی و امید» درخراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نخستین جشنواره منطقه‌ای صلح با هدف بالندگی گونه‌های شعر امروز و به منظور رشد خلاقیت‌های ادبی نسل جدید، توسعه ارزش‌های انسانی و فضایل اخلاقی و تقویت وحدت و همبستگی ملی در کشور برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: این جشنواره در بخش‌های شعر سپید، کلاسیک، جنبی، نوقلم، گویش‌های محلی و ادبیات برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند آثار خود به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه این جشنواره ویژه استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی است عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره  ٢٣ مهرماه است.

نخستین جشنواره منطقه‌ای شعر صلح و دوستی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ٢٣ آبان ماه در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر «صلح، دوستی و امید» در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.