جشنواره منطقه‌ای شعرصلح، دوستی و امید در آبان ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، در جلسه هماهنگی جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید این استان با اشاره به برگزاری این جشنواره با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت‌های مشارکتی موجب تقویت کمی و کیفی برنامه‌ها در حوزه فرهنگ و هنر می‌شود.

وی، برگزاری این جشنواره با مشارکت جمعیت هلال احمر استان را مهم خواند و افزود: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از همه ظرفیت‌ها و امکانات هنری برای برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مشارکتی به ویژه جشنواره شعر صلح، دوستی و امید استفاده خواهیم کرد.

فرخنده تصریح کرد: این جشنواره آغازی برای تدوام اجرای فعالیت‌های مشارکتی با جمعیت هلال احمر استان خواهد بود.

وی در ادامه به اطلاع رسانی به موقع و مطلوب این جشنواره همچون صدور فراخوان، دعوت از صاحبنظران حوزه شعر و ادب، هم افزایی و همکاری را از عوامل مهم در برگزاری با شکوه جشنواره شعرصلح، دوستی و امید برشمرد.

مدیرعامل سازمان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعرصلح، دوستی و امید با مشارکت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی ابراز خرسندی کرد.

محسن نجات با اشاره به اینکه حوزه جوانان ما حوزه فرهنگ ساز، جوان یاور و جوان باور است، اظهار داشت: جشنواره شعر صلح، دوستی و امید ظرفیت بسیارخوبی برای بهره گیری از توانمندی‌های جوانان خواهد بود.

جشنواره منطقه‌ای شعرصلح، دوستی و امید نیمه دوم سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د

برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر صلح، دوستی و امید در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.