سردار کارگر گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بر ملت بصیر و ولایی ما کارساز نیست و مردم ما نشان دادند که با تبعیت از رهبری بر مشکلات پیروز می‌شوند.

وحدت راه برون رفت کشور از مشکلات استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور عصر پنجشنبه در یادواره شهدای روستای کیاسر بهشهر افزود: جوانان ما باالگو از شهدای انقلاب و دفاع مقدس در حفظ ارزش‌های انقلاب ثابت قدم هستند و باید قدر ابن جوانان را بدانیم.

او اظهار داشت: جوانان ما جوانان پا در رکاب رهبری هستند که از جوانان انقلاب و دفاع مقدس بهترند.

کارگر بیان داشت: این نظام و انقلاب توسط رهبری هدایت می‌شود و در ادامه راه هم بلید با ولابتمداری گوش به فرمان رهبری باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی بر ملت بصیر و ولایی ما کارساز نیست و مردم ما نشان دادند که با تبعیت از رهبری بر مشکلات پیروز می‌شوند.

کارگر با بیان اینکه هرکسی به خون شهدا خیانت کند؛ عاقبت بخیر نمی‌شود؛ یادآور شد: شاید در برخی از مسائل و برخی از مسوولان اشکالاتی وارد باشد؛ اما رهبری اصل انقلاب با رهبری است.

مهمترین راه برون رفت از مشکلات و کلید و رمز پیروزی ما وحدت است

او اظهار داشت: مهمترین راه برون رفت از مشکلات و کلید و رمز پیروزی ما وحدت است و همه باید متحد برای ارزش و آرمان‌های نظام تلاش کنند.

این مسوول گفت: آمریکا برای ما همواره دشمن است و فرقی بین ترامپ و اوباما نیست و ما باید با توجه به اصول تعریف شده خود بر این اصول پایبند و گوش به فرمان رهبری باشیم.

کارگر افزود: قدرت ما در گرو خون شهداست و مردم ما با ولایتمداری پای انفلاب هستند و نقشه‌های دشمنان را با ولایتمداری نقش برآب خواهند کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.