معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: استان یزد  یکی از مقاصد گردشگری سلامت مردم استان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود.

یزد، مقصد گردشگری سلامت سیستانی هامجتبی میرحسینی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به برگزاری شب های فرهنگی گردشگری این استان در یزد گفت: استان یزد  یکی از مقاصد گردشگری سلامت مردم استان سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود، و سالانه گردشگران زیادی را در این زمینه به یزد می کشاند.

میر حسینی افزود: در راستای توسعه گردشگری سیستان و بلوچستان، جلساتی با آژانس ها و فعالان گردشگری یزد برگزار کردیم و دفاتر گردشگری این استان در زمینه سلامت و طبیعت گردی در یزد گشایش یافت، که به زودی این دفاتر در سایر استان های کشور نیز افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: بنا‌های فاخر حسینیه یزدی‌ها، منزل ابویی، شمسی و یزدان‌شناس از جمله آثاری با معماری یزدی در سیستان و بلوچستان هستند که در فهرست آثار ملی نیز به ثبت رسیده اند.

مراسم شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان شب گذشته در یزد آغاز شده و شب دوم این مراسم، امشب در گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها برگزار می شود.

انتهای پیام/ص

یزد، مقصد گردشگری سلامت سیستانی ها است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.