رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد گفت: ساحلی بازان یزدی در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، برد حساس و دلنشینی را تجربه کردند.

محمود میرجلیلی رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت:  سناریو هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با شش دیدار آغاز شد در حالی که ساحلی بازان یزدی در دیدار‌های حساس برد شیرینی را بدست آوردند.

او افزود: تیم ایفا اردکان در ورزشگاه آزادی اردکان از سد همسایه دیوار به دیوار خود تیم موج سواران نوشهر با نتیجه ۴ بر ۲ گذشت و به رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی نزدیک تر شد.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی استان یزد عنوان کرد: علی طالبی دو گل، مجید رحیم پور یک گل و بازیکن حریف نیز با (گل به خودی) گل‌های تیم ایفا اردکان را به ثمر رساندند.

او در ادامه با اشاره به برد دیگر نماینده استان خاطر نشان کرد: تیم مقاومت گلساپوش یزد دیگر نماینده استان نیز در دیداری تنگاتنگ وحساس برای تثبیت صدرنشینی در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر به مصاف پارس جنوبی بوشهر رفت و در پایان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ تیم پارس جنوبی بوشهر را شکست داد و با اختلاف در صدر جدول این رقابت‌ها حضور دارد.

میرجلیلی عنوان کرد: عباس رضایی، حمید رضا دهقانی و ایمان میرشمسی گل‌های یزد را زدند و دیگر گل این بازی رو محمد معصومی زاده نیز برای تیم پارس جنوبی بوشهر به ثمر رساند.

در حال حاضر تیم گلساپوش یزد با ۴۰ امتیاز صدر نشین و تیم ایفا اردکان نیز با ۳۳ امتیاز پس از پارس جنوبی بوشهر در جایگاه سوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار دارد.

انتهای پیام/ غ

برد شیرین ساحلی بازان یزدی درهفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.