سخت افزار مورد نیاز برای بازی Control کاهش یافت

شرکت 505 Games اخیرا در صفحه رسمی بازی Control اطلاعات سخت افزاری جدید این بازی را اعلام کرد.

سخت افزار مورد نیاز برای بازی Control کاهش یافتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Control یکی از عناوینی است که بنابر اعلام شرکت سازنده این بازی قرار است یکی از عناوین بسیار متمایز چه در زمینه گرافیکی و چه در زمینه داستانی باشد از طرفی هم تریلر این بازی باعث جلب توجه بسیاری از گیمرها به بازی Control  شد و تقریبا بیشتر گیمرها در انتظار عرضه این بازی هستند. اما این انتظار در هفته گذشته برای بسیاری از گیمرهای پلتفرم کامپیوتر به پایان رسید چرا که شرکت 505 Games سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را اعلام کرد و باعث شد بسیاری از گیمرها از اجرای بازی Control روی رایانه خود منصرف شوند.

شرکت 505 Games اعلام کرده بود که این بازی برای اجرا در پلتفرم کامپیوتر نیازمند سخت افزاری بسیار قدرتمند خواهد بود که باعث واکنش بسیاری از گیمرهای این پلتفرم شد. اما اخیرا شرکت 505 Games در وب سایت خود سخت افزار مورد نیاز برای اجرای این بازی را بروزرسانی کرد و آن را تا حد مود توجهی کاهش داد.

سخت افزار مورد نیاز برای بازی Control کاهش یافت

در حال حاضر برای اجرای بازی در ضعیف‌ترین حالت، گیمر احتیاج به کارت گرافیک Nvidia GTX 780 یا AMD Radeon R9 280X خواهد داشت همچنین پردازنده این بازی نیز به Intel Core i5-4690 و AMD FX 4350 کاهش داده شده است که این سخت افزارها در گذشته Intel Core i5-7500 و AMD Ryzen 3 1300X بودند که بسیار کاهش یافته‌‍اند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید بازی Control جزئیات جدیدی از حالت آنلاین را پرده برداری می‌کند


سخت افزار پیشنهادی برای این بازی نیز به این صورت است که گیمر باید دارای پردازنده Intel Core i5-7600K یا Ryzen 5 1600K باشد و کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای بازی در این حالت نیز باید GeForce GTX 1660/1060 یا Radeon RX 580 باشد که در گذشته گیمر برای اجرای بازی باید دارای پردازنده Intel Core i5-8600K یا AMD Ryzen 7 2700X و کارت گرافیک او نیز GeForce GTX 1080Ti یا AMD Radeon VII بود.

ظاهرا شرکت سازنده بازی Control قصد دارد از این طریق تعداد گیمرهای خود را افزایش دهد اما احتمالا این شرکت از کیفیت بازی خود کاسته است. برای دریافت اطلاعات بیشتری از این بازی باید منتظر اعلام شرکت 505 Games ماند.

انتهای پیام/

اطلاعات سخت افزاری جدید بازی Control

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار