استاندار زنجان بر نظارت و کنترل وضع اقلام اساسی تاکید کرد.

تاکيد استاندار زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان با اشاره به اهمیت فرمانداران در نظارت و کنترل وضعیت اقلام اساسی بازار شهرستان‌ها گفت: فرمانداران به عنوان نماینده دولت علاوه بر نظارت باید اوضاع منطقه حوزه خود را سرو سامان دهند.

حقیقی شهرستان خدابنده را انبار غله استان خواند و از فرماندار خواست نظارت دقیقی برای ذخیره سازی ۱۸۷ هزار تن گندم در سیلو‌های این شهرستان داشته باشند.

وی با انتقاد از افزایش قیمت گوشت قرمز در استان نسبت به میانگین استان‌های مجاور افزود: مدیران شهرستان‌ها با افزایش نظارت‌ها و از بین بردن دلال بازی‌ها به دنبال راهکار کنترل میدانی قیمت‌ها باشند.

استاندار زنجان برکنترل قیمت‌ها برای فروش گوشت به کمتر از میانگین قیمت کشوری تاکید کرد و افزود: قاعده قیمتی را رعایت کنید و قیمت در استان نباید بالاتر از استان‌های همجوار باشد.

وی وظیفه امروز فرمانداران را افزایش نظارت‌ها و تعریف سازوکار‌های علمی و عملیاتی برای مدیریت و نظارت دانست.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان نیز با اشاره به خرید ۱۶۸ هزار تنی خرید تضمیی گندم در استان گفت: در این زمینه ۱۰۰ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است.

جعفری با بیان اینکه در تیرماه و مرداد ماه افزایش جوجه ریزی خواهیم داشت افزود: با افزایش ۱۵ درصدی جوجه ریزی‌ها نسبت به پارسال امیدواریم در بازار قیمت‌ها روند کاهشی داشته باشد.

فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سهمیه شکر این استان در تیر سال جاری ۱۲ هزار و ۶۰۰ تُن بود که با تاکید استاندار نسبت به تامین اقلام مصرفی، این مقدار در مرداد به ۱۴ هزار تن افزایش یافت.
 
انتهای پیام/ن
 

تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
کدام نظارت ؟ زرنگ باشید مشکل اتوبوس رانی را حل کنید