شهردار شاهو گفت : یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مشکلات و معضلات شهرداری شاهو از توابع شهرستان روانسر نبود منابع درآمد پایدار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رامین جواهری شهردار شاهو گفت : شهر شاهو همچنان بافت روستایی دارد و جلب و تقویت مشارکت‌های مردمی، اولویت و نیاز اصلی شهرداری این شهر است.

وی گفت : اکنون از محل عتبارات استانی تملک دارایی ها، ۲ پروژه در شهر شاهو در حال انجام است.

شهردار شاهو اضافه کرد: برای ساخت بوستان شاهد این شهر ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مصوب شده که تاکنون سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته است.

جواهری گفت: برای اجرای این طرح ۹ هزار متر مکعب خاکبرداری و ۸۰۰ متر مکعب دیوارچینی انجام شده است.

وی اظهار کرد: برای مرمت و بهسازی معابر شهر شاهو نیز ۱۵ میلیارد ریال مصوب شده که پنج میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال آن تخصیص پیدا کرده است.

شهردار شاهو افزود: در راستای اجرای این پروژه یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب دیوار چینی، چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی، سه هزار متر خاکبرداری و یک هزار متر جدول گذاری انجام شده است.

وی از اختصاص ۲۹۰ تن قیر یارانه‌ای به شهرداری شاهو خبر داد و گفت: در حال انجام قرارداد‌های این سهمیه هستیم و تلاش داریم تا پایان تابستان سال جاری پنج هزار متر مربع از معابر شهر را بهسازی کنیم.

شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر در سال ۱۳۸۷ و پس از تجمیع روستا‌های قشلاق و منصورآقایی به عنوان شهر شناخته شد و شهرداری این شهر نیز در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد .

 

 

انتهای پیام/د

شهر شاهو همچنان بافت روستایی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.