فرماندار شهرستان سنندج گفت: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر حسین آباد یکی از نیاز‌های لازم و ضروری است.

جلوی از ساخت و سازهای غیر مجاز گرفته می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد ابراهیم زارعی شامگاه یکشنبه در جریان بازدید از شهر حسین آباد با تمجید از همدلی و همراهی شورا‌های شهر و روستا با دولت، از شورا‌های بخش حسین آباد این شهرستان خواست که در عمران شهری و جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز و نگهداری ابنیه عمومی احداث شده کوشاتر از پیش فعالیت کنند.

او با اشاره به روند یشرفت در تصمیم گیری‌های شورا‌های این بخش، اظهار داشت: اعضای شورا باید با جدیت هر چه تمامتر مسائل این منطقه را دنبال کنند.

او گفت: همکاری صادقانه شورا‌ها با مردم و دولت باعث شد که حس همدلی بین مردم، دولت و نهاد شورا دو چندان شود و در پیشبرد امور، هرچه از دستشان برآید دریغ نورزند.

فرماندار سنندج از ساخت‌وساز غیرمجاز به عنوان تهدید آینده توسعه شهری شهر تازه تأسیس حسین آباد نام بردو افزود: بافت این شهر در حال گسترش نیازمند تلاش جدی است.

او گفت: دولت و شورا‌ها و شهردار و دهیاران باید به درستی ساخت‌وساز در حوزه کاری خود حساس باشند و همه ما مسئولیت داریم که در حفظ امانت مردم کوشا باشیم و مسئولانه عمل کنیم.

فرماندار سنندج به مدیریت شهری حسین آباد توصیه کرد که به زودی تهیه طرح تفضیلی این شهر را در دستور کار قرار دهند تا تکلیف توسعه این شهر با برنامه مشخص دنبال شود.

او یادآور شد:بالا رفتن سرانه درآمدی ساکنان این بخش ونیز ساخت و رونق صنایع تبدیلی را از دغدغه‌های دولت است و کارگزاران دولت از هیچ کوششی برای احداث واحد‌های تبدیلی در این بخش فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ز

جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر حسین آباد ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.