نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس از کمک ۲۵ میلیارد ریالی وزارت نفت در زمینه محرومیت زدایی و کمک به خانواده‌های محروم استان ایلام خبر داد.

کمک ۲۵ میلیارد ریالی به خانواده‌های محروم استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حوزه مسکن یکی از مهمترین نیاز‌های قشر محروم بوده و البته کمیته امداد در این زمینه خدمات ارزشمندی داشته است.

او با اشاره به اینکه کمیته امداد در حادثه سیل فروردین ماه امسال اقدامات بسیار ارزشمندی به سیل زدگان داشت، افزود: در این حادثه در حالی که بیشتر مردم نگران و پریشان احوال بودند خدمات به موقع و پر سرعت کمیته امداد باعث دلگرمی مردم پس از این حادثه شد.

کاظم زاده اضافه کرد: تنوع در حوزه خدمت رسانی از مزیت‌های بسیار مهم این نهاد بوده به طوری که تنها در حوزه اشتغال بر اساس آماری که گرفته ام کمیته امداد رقم بسیار بالایی را از حوزه اشتغال استان به خود اختصاص داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این نشست با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد به نیازمندان ادامه داد: در حادثه سیل امسال بلافاصله وارد عمل شدیم و بخش زیادی از مشکلات مددجویان سیل زده را در کمترین زمان برطرف کردیم.

ضیاء رضایی با اشاره به خدمات مسکن کمیته امداد به نیازمندان استان یادآورشد: هم اکنون در بسیاری از مناطق استان از جمله در بخش مورموری آبدانان که ضریب محرومیتی بالایی هم دارد و نیز در شهرستان بدره نیاز مسکن خانواده‌های مددجو به صفر رسیده است.

انتهای پیام/ د

کمک در زمینه محرومیت زدایی خانواده های مددجو

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.