تقی اکبرنژاد گزینه اصلی مدیر تیم‌های ملی برای سرمربیگری در تیم کشتی آزاد امید شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال استعفای علیرضا رضایی از سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد امید و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۹ محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی طی صحبت‌هایی که با تقی اکبرنژاد عنواندار کشتی آسیا و سرمربی پیشین تیم ملی جوانان انجام داده قرار است وی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید معرفی کند، البته این اتفاق پس از نهایی شدن به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

علیرضا رضایی نایب قهرمان المپیک و نفر سوم جهان نیز که هیچگاه از کشتی جدا نبوده قرار است یک کلاس تمرینی در سال توفیق جهانبخت  مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران دایر کند تا به آموزش علاقه‌مندان کشتی بپردازد.

رقابت‌های جهانی کشتی امید (زیر ۲۳ سال) روز‌های ۶ تا ۱۲ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

چهارمین قهرمانی ایران در کشتی فرنگی نوجوانان جهان با ۴ مدال طلا

محمدی: آزادکاران اعزامی به گرجستان بر اساس برنامه‌های فنی انتخاب شدند/ خودم به کمیل قاسمی پیشنهاد مربیگری دادم


انتهای پیام/

تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید مشخص می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
امیر
۲۱:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اقای علیرضا دبیر، شما در حکم اقای تقی اکبرنژاد، امتیاز ویژه و اختیارات فراوانی را به مدیر تیم های ملی خود تفویض نموده اید!!! ریاست محترم فدراسیون کشتی، حداقل های انتخاب یک مدیر فنی خوب و کار امد، درکشتی، عبارت است از اخلاق نیکو در گذشته و حال، تحصیلات اکادمیک و حداقل، داشتن یک مدال جهانی. جناب دبیر، مدیر انتخابی شما حتی یکی از سه شرایط اصلی انتخاب مدیریت را ندارد. پس شما چگونه انتظار دارید از ایشان در پستی که علم و حلم ان را ندارد، موفق شود!!!
آخرین اخبار