دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علت تیراندازی‌های ایالات متحده را بیماری روانی خوانده و مدعی شد نفرت در این کشور جایگاهی ندارد!

ترامپ: تیراندازی‌های اخیر به علت بیماری روانی است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علت تیراندازی‌های ایالات متحده را بیماری روانی خوانده و مدعی شد نفرت در این کشور جایگاهی ندا رد!

ترامپ گفت: «ما باید جلوی این حوادث را بگیریم. نفرت در کشور ما جایگاهی ندارد و باید حوادث تیراندازی که از سال‌ها پیش در کشور ما رخ می‌دهد متوقف شود.»

این در حالی است که ویلیام جردن، دیپلمات سابق آمریکایی در سخنانی گفت ترامپ با طرح اظهارات نژادپرستانه، طرفداران برتری نژاد سفید که به بیماری روانی مبتلا هستند را به اقدامات نژادپرستانه ترغیب کرده است. تگزاس دیروز شاهد کشتار با انگیزه‌های نژادی بود.

دیپلمات سابق آمریکایی در پاسخ به این سئوال که عامل کشتار در تگزاس مثل کشتاری که صبح امروز (یکشنبه) در این کشور رخ داده است، یک جوان سفید پوست مخالف پذیرش فرهنگ‌ها بوده است. این طور نیست؟ گفت: بله اولین شواهد مرتبط با این دو حادثه همین طور نشان می‌دهد. اما به نظر من باید عناصر دیگری که در تحقیقات انجام گرفته پلیس مشخص می‌شوند را نیز مدنظر قرار داد تا مشخصات دقیق فرد مظنون روشن شود. برخی مشخصات عامل تیراندازی در اوهایو و چگونگی این حادثه تا این لحظه مبهم باقی مانده است. اما با اولین نگاه می‌توان گفت: به نظر می‌رسد فردی تنها و منزوی با احساس نفرت از دیگران و معتقد به برتری نژاد سفید دست به این اقدام زده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۱۲:۱۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
درسته. ولی بیماری روانی ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
تو خودت همه آمريكاييا رو رواني كردي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
خودت مردمو رواني كردي
آخرین اخبار