انتشار رندرهای مطبوعاتی رسمی سامسونگ Galaxy Book S +تصاویر

یک منبع معتبر با انتشار اولین رندرهای مطبوعاتی رسمی Galaxy Book S در فضای مجازی، از طراحی جذاب این دستگاه پرده برداشت.

انتشار رندرهای مطبوعاتی سامسونگ Galaxy Book S +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ سال گذشته گلکسی Book 2 ویندوزی خود را عرضه کرد. به نظر می‌رسد این شرکت قرار است به خط تولید خود یک مدل جدیدتر از این خانواده را که Galaxy Book S نام دارد، اضافه کند. به تازگی اطلاعاتی نیز از این دستگاه جدید منتشر شده است که ما را از وجود آن مطمئن می‌کند.

رندرهای مطبوعاتی سامسونگ گلکسی Book S

رندرهای مطبوعاتی رسمی گلکسی Book S سامسونگ به وسیله یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری در فضای مجازی منتشر شده است، در نتیجه می‌توان به صحت آن اعتماد کرد. این رندرهای منتشر شده طراحی جذاب این دستگاه را به نمایش می‌گذارند.

انتشار رندرهای مطبوعاتی رسمی سامسونگ Galaxy Book S +تصاویر

بر خلاف گلکسی Book 2 که یک دستگاه چندکاره بوده و ترکیبی از یک لپ‌تاپ و یک تبلت است، Book S یک لپ‌تاپ معمولی است که کیبوردش را همیشه با خود حمل می‌کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با حاشیه‌های نازک در سه سمت خود است. در بالای این نمایشگر یک دوربین قرار گرفته شده که برای تماس‌های ویدئویی تنظیم شده است. رندرهای منتشر شده همچنین از یک درگاه USB-C در سمت چپ لپ‌تاپ پرده برمی‌دارند. جالب است بدانید که بیشتر مواقع این پورت در سمت راست قرار دارد. این درگاه با چیزی شبیه جک هدفون همراهی می‌شود.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید گلکسی M40 از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری آن خبر می‌دهد


انتشار رندرهای مطبوعاتی رسمی سامسونگ Galaxy Book S +تصاویر

مشخصات فاش شده از سامسونگ گلکسی Book S

یک دستگاه ساخته شده به وسیله شرکت سامسونگ در آزمایش بنچمارک پیدا شده که گفته می‌شود Galaxy Book S است. این دستگاه از ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم عامل خود استفاده می‌کند. یک تراشه Snapdragon 855 نیز در Book S که به وسیله یک رم ۸ گیگابایتی همراهی می‌شود، وظیفه پردازش عملکرد‌های این دستگاه را دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره رونمایی از این دستگاه به دست ما نرسیده است، اما احتمال می‌دهیم این اتفاق هفته بعد در رویداد گلکسی نوت ۱۰ رخ بدهد.

انتهای پیام/

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی Book S منتشر شدند

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.