مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا ۱ مرداد ماه ۵۸۸ مورد مأموریت توسط ایستگاه‌های آتش نشانی یک و دو این شهر انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،کامبیز افشین پور،مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران گفت: ایستگاه‌های آتش نشانی یک و دو در گچساران تا کنون به خوبی به وظایف خود عمل کردند.

افشین پور ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا یکم مرداد ماه، ۵۸۸ مورد مأموریت توسط ایستگاه‌های آتش نشانی یک و دو شهرداری گچساران انجام شده است.

مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران توضیح داد: از این تعداد مأموریت انجام شده ۴۲۸ مورد به آتش سوزی مزارع و باغات، منازل شخصی و اماکن تجاری، ۵۵ مورد زنده گیری مار و حشرات موذی و گربه و سگ و ۵۸ مورد نیز امداد نجات اعم از گیر افتادن در آسانسور، درآوردن انگشتر، بازکردن قفل درب منازل اختصاص داشت.

افشین پور افزود: ۱۳ مورد مأموریت به تصادفات جاده‌ای و داخلی و ۳۴ مورد نیز به آبگرفتگی منازل و معابر اختصاص یافته است.

او در ادامه گفت: از ابتدای سالجاری تا یکم مرداد ماه تعداد دو نفر مرد در حوادث رخ داده گچساران فوت کردند.

مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران گفت: در حوادث رخ دادهدر این مدت زمان ۱۱ نفر مصدوم شدند.

افشین پور تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود حتما در منزل و یا محل کار و خودرو‌های خود کپسول‌های اطفای حریق آتش نشانی را تهیه کنند و هنگام خروج از منزل شیر اصلی گاز را ببندند.

افشین پور اضافه کرد: با توجه به گرم شدن هوا شهروندان هنگام خروج از منزل حتما کولر‌ها و وسایل خنک کننده خود را خاموش کنند تا از بروز برخی حوادث جلوگیری شود.

انتهای پیام/پ

 مأموریت های  آتش نشانی در گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.