فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت ۷۰ واحد مسکن روستایی در مناطق محروم استان از سوی این تیپ در حال اجراست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: طی سیل اخیر کشور، تمام تجهیزات سبک و سنگین و مهندسی تیپ ۴۸ فتح خدمات رسانی به بخش های مختلف استانی و برون استانی را انجام داد .

سرهنگ حسن حکمتیان با بیان اینکه ساخت مسکن در مناطق محروم در جریان است، اظهار کرد: ۲۱ واحد در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد و گره گشایی از محرومیت ها در فعالیت ها دیده شده است .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به حضور تیپ ۴۸ فتح در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات پد خندق از ماندگارترین عملیات های این دوران برای تیپ 48 فتح است .

سرهنگ حکمتیان تصریح کرد: در سالهای مختلف نیز مقابله با گروهک های تروریستی در مناطق مرزی و مناطق هدف با اقتدار کامل فرزندان ایران اسلامی اجرایی شد و نقشه های متعدد دشمنان با شکست روبه رو شده است .

وی با بیان اینکه نوع تهدیدات دشمنان با شکست در جنگ های سخت متعدد با تکیه بر جنگ نرم نیز شکل گرفته است، ادامه داد: همچنین ایجاد جنگ های نیابتی با تکیه بر گروه های تروریستی از دیگر اقدامات دشمنان اسلام و انقلاب است .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ماموریت های متعدد تیپ در مناطقی مانند شمالغرب خبر داد و عنوان کرد: مقابله با 6 گروهک در مناطق مختلف مرزی کشور و جلوگیری از عبور تروریست ها و گروه های خرابکار از مرزها در طول این سالها با تکیه بر لطف خداوند و همت فرزندان استان محقق شد .

سرهنگ حکمتیان بیان کرد: تا آخرین فشنگ از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور دفاع می کنیم .

وی همچنین از خدمات رسانی به مردم مرز نشین توسط تیپ ۴۸ فتح خبر داد و اظهارکرد: ایجاد مسیر ارتباطی، تامین امنیت، توسعه ظرفیت بهداشتی و تامین جهیزیه در این مناطق اجرایی شد .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توپوگرافی سخت مناطق هدف تاکید کرد: ارتفاع برف در برخی مناطق مرزی به ۱۲ متر می رسید و امروز تا آخرین پایگاه مرزی ما مسیر ارتباطی با ماشین آلات سنگین بازگشایی شده است .

سرهنگ حکمتیان با تاکید بر تحقق همدلی و همبستگی ملی، تصریح کرد: در جریان سیل اخیر نیز خدمات رسانی محور فعالیت ها قرار گرفت و خدمات رسانی به مردم افتخار است .

وی با بیان اینکه متناسب با هر تهدیدی ماموریت های ما تعریف می شود، ادامه داد: همه مولفه های قدرت سخت و نرم در تیپ وجود دارد .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جان فشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران، اضافه کرد: شهدا جلوه های جهان فانی را جدا کرده، از پوسته خودمحوری خارج شده و به خدا رسیدند.

وی به مفقود شدن جوان پاتاوه ای در رودخانه بشار در روز عید فظر نیز اشاره کرد و افزود: این جوان به علت آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه بشار مفقود شد که در این میان دستگاه های آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، غواصان ارتش نتوانستند آن را پیدا کنند که این تیپ با درخواست مردم و مسولان حضور پیدا کرد و بعد از انجام دو انفجار در بستر رودخانه ، جسد این جوان پیدا شد.

انتهای پیام/د

ساخت 80 واحد مسکونی روستایی از سوی تیپ ۴۸

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.