سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حضور حماسی مردم در آیین‌های انقلابی از مظاهر جمهوریت نظام است.

حضور حماسی مردم در آیین‌های انقلابی از مظاهر جمهوریت نظامحجت الاسلام دانشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه مراسم ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با بیان اینکه یکی از مظاهر جمهوریت، جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی‌ها و حضور حماسی مردم در آیین‌های انقلابی است، گفت: همه دولت ها، مسئولان و مقام‌ها باید تلاش کنند که این سرمایه عظیم حفظ شود.


حجت الاسلام عباس دانشی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان رهبر انقلاب در سال ۵۹ تاسیس شد و در طی ۳۹ سال برنامه ریزی برای برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه‌های انقلابی را انجام داده است و برخی از این افراد بیش از نیم قرن است که در آیین‌های انقلابی حضور فعال و نقش دارند و همچنان خدمتگذار انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه هر روز از روز‌های انقلاب اسلامی، آیین‌ها و مراسم انقلاب برای ما مهم است، اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و برآمده از متن انقلاب آیین‌های انقلابی را در ۹۰۰ نقطه کشور و با حضور و مشارکت گسترده مردم برگزار می‌کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفته است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفته است و همواره براساس شناخت لحظه و نیاز عمل کرده است.

وی ادامه داد: امید است آنچه در دهه پنجم انقلاب پیش رو داریم با شکوه و صلابت برگزار شود چرا که در دهه پنجم ما همچنان نیازمند اوج به شعایر و برنامه‌های انقلابی هستیم و باید تلاش کنیم ویژگی منحصر به فرد انقلاب که همین مردمی بودن است همچنان ادامه یابد چرا که امید انقلاب به همین مردمی بود است.

حجت الاسلام عباس دانشی در مراسمی که به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، برگزار شد گفت: مردمی بودن ویژگی منحصر به فرد انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.