نمایشگاه عکس حماسه حضور مردم استان مرکزی در اراک برگزار شد.

نمایش حماسه حضور مردم از قاب دوربین در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به مناسبت ۱۲ مرداد ماه سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نمایشگاه عکس " حماسه حضور" در اراک برپا شد.

این نمایشگاه با هدف انعکاس تصاویر مشارکت و حضور پرشور و با صلابت اقشار مردم شهر اراک در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این نمایشگاه تصاویری از حضور تاریخ ساز اقشار مردم در تظاهرات ایام پیروزی انقلاب اسلامی و جلوه‌هایی از مشارکت سرنوشت ساز مردمی در راهپیمایی‌های روز قدس و یوم ا... ۲۲ بهمن و مراسم‌های مختلفی که برحسب ضرورت و با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده است در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ و با تدبیر حضرت امام (ره) تاسیس شد و آغاز به کارکرد که واکنش به موقع این شورا در بسیاری از حوادث و وقایع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب محسوب می‌شود.

با پیروزی انقلاب تمامی نهاد‌های موجود تلاششان بر حفظ انقلاب و تبلیغ هرچه بیشتر برای انقلاب بود و هر نهادی وظیفه­ خود می ­دید اهداف انقلاب را تبلیغ کرده و به سازماندهی حرکت­‌های مردمی بپردازد؛ که باعث ناهماهنگی می­ شد که در ۱۳۵۹/۵/۱۲ با موافقت حضرت امام خمینی (ره) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبه منظور هماهنگی و انسجام فعالیت­‌های تبلیغی انقلابی تشکیل شد.

انتهای پیام / ج

نمایشگاه عکس حماسه حضور مردم استان مرکزی در اراک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.