شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور پر شور و حماسه آفرین مردمی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ، در اطلاعیه این سازمان آمده است ، بار دیگر ایران اسلامی شاهد خلق حماسه ای شورانگیز به یاد سال های پیروزی غرور آفرین انقلاب اسلامی و بهمن خونین 57 بود.

دیگر بار ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی پس از 37 سال مبارزه و افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرفراز بیرون آمد و اوج اقتدار، انسجام و عزم راسخ خویش را در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به رخ جهانیان کشید.

در یوم الله 22 بهمن، همه و همه، بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان، حتی کودکان و خردسالان برای تجدید عهدی دیگر با آرمان های والای خمینی کبیر (ره) و رهبری عظیم الشان و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به میعادگاه های راهپیمایی آمده بودند.

سنگفرش خیابان هایی منتهی به محل های راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان مرکزی مملو از شور، شوق و شعور سیاسی و معنوی مردمی بیدار و استوار بود که هر نفر با سر دادن شعاری از شعارهای انقلاب یاد و خاطره بهمن خونین 57 را زنده کرد.

در این روز حماسه ساز که با بارش نزولات رحمت الهی همراه بود، جای جای استان مرکزی همچون سایر نقاط کشور به تجلی گاه حماسه حضور مردم آگاه فهیم مبدل شد و ملت همیشه سربلند ایران به پاسداشت سی و هشت سالگی انقلاب اسلامی در شکوه اتحاد و اقتدار ملی در صفوفی به هم پیوسته با مشت هایی گره خورده خروشیدند و فریاد آزادی و آزادگی را در جهان طنین انداز کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی ضمن گرامیداشت آغاز سی و نهمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بدینوسیله خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمام ایرانیان عزیز تبریک گفته و از حضور با صلابت ،آگاه و پر شور اقشار مردم بصیر و ولایتمدار استان مرکزی و کلیه دانشگاهیان، دانش آموزان و فرهنگیان، طلاب و روحانیون، بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگران، اصناف و تشکل های فرهنگی و اجتماعی، صنعتگران، ورزشکاران، کارمندان، روستائیان، شهرداری، نیروی نظامی و انتظامی، خبرنگاران رسانه های جمعی و کارکنان پرتلاش صدا و سیمای استان در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن تقدیر و تشکر می نماید. 

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.