اراک؛

حماسه عظیم ملت ایران در رخداد های انقلاب اسلامی ماندگار است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیامی با گرامیداشت حماسه مردم ایران در انقلاب شکوهمند اسلامی ؛ این حماسه عظیم را درخشنده و تابناک دانست .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت دری نجف آبادی  نماینده ولی فقیه در استان در پیامی به مناسبت دهه فجر آورده است : حماسه عظیم مردمی در رخدادهای انقلاب اسلامی در تاریخ ایران ، درخشنده و گنجینه ای ناب و فصل اقتدار نظام اسلامی است. امام جمعه شهر اراک افزوده : ایام الله دهه فجر یادآور حماسه عظیم ملت ایران در سرنگونی رژیم طاغوت، گنجینه ارزش های ناب انقلاب و فصل اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داده : پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و موفقیت دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف در کنار استقلال سیاسی گوشه ای از دستاوردهای بی شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه اراک  تاکید کرده :  دهه فجر امسال را در حالی سپری می کنیم که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار اصیل انقلاب، امام و رهبری در بین ما نیست ولی مبارزات، اقدامات و تلاش های ارزشمند ایشان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تدوام و ثبات آن هرگز از یادها پاک نمی شود.
آیت الله دری نجف آبادی افزوده : در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده ، باید با بهره گیری از راه و منش امام راحل و ایثار شهیدان والا مقام و مقاومت ملیت بزرگ ایان با هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر مسئولان خدمتگزار به پیروزی های بزرگ و درخشانی بیاندیشیم و برای آن بکوشیم.
وی عنوان کرده :تحریم های ظالمانه اقتصادی، هجمه های همه جانبه سیاسی، القای اندیشه های پلید و تفکرات ضد اسلامی داعشی و تکفیری و سلفی گری با ولایتمداری و تفکر انقلابی باید خنثی شود و دشمن را در دسیسه ها ناکام گذاشت و مسیر سربلندی، توسعه و خوداتکایی را با عزت و افتخار همراه و همگام با دولتمردان و نیروهای مومن و وفادار به نظام اسلامی به ویژه نیروهای مسلح با آگاهی و بصیرت و همت دنبال کرد.
در این پیام از اقشار مختلف مردم استان مرکزی برای حضور آگاهانه و پرشور راهپیمایی 22 بهمن دعوت شده است.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.