جانشین سپاه شهرستان بوشهر گفت: نیروهای انقلابی در ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و گرامی داشت ایام بخصوص دهه مبارک فجر همه نقشه های دشمن را خنثی می کنند.

نیروهای انقلابی نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی صبح شنبه در نشست شورای بسیج شهرستان با تبریک به مناسبت دههفجر و بیان این که برای اقدامات و حرکت‌های فرهنگی باید از یکدیگر سبقت بگیریم، گفت: نیروهای انقلابی باید در همه امور انقلاب و نظام پیشگام باشند.

شهابی با اشاره به اینکه اگر ایامی مانند دهه فجر، ۹دی و دفاع مقدس را سبک بشماریم، این روزها به آیندگان آموخته نخواهد شد، اظهار کرد: ، ما با اقدامات و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع باید دهه فجر و نظیر آن را به نسل‌های جوان انتقال دهیم تا رشادت‌ها تا ابد باقی بماند.

جانشین ناحیه بوشهر با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد که در کره خاکی نامی از اسلام نباشد و همه جهانیان به سبک آمریکایی و غرب زندگی کنند، افزود: نیروهای انقلابی در ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و گرامی داشت ایام بخصوص دهه مبارک فجر همه نقشه های دشمن را خنثی می کنند.

وی بیان کرد: در معرفی دستاوردهای نظام نباید کوتاهی صورت گیرد وگرنه دشمن از این فرصت به عنوان تهدید استفاده خواهد و برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی و اجرا می کند.

شهابی با اشاره به روش امام در زمان شاه و دوران جنگ، افزود: امام خمینی(ره) با عظمتی که داشت هیچ وقت به شاه و صدام که در آن دوران در راس دشمنی با سلام قرار داشتند توهین نمی‌کردند و از صفت‌های زشت استفاده نمی‌کرد، امروز ما نیز باید برای روشنگری مردم از کلمات خوب و در شان اسلام استفاده کنیم.

جانشین ناحیه بوشهر خاطرنشان کرد: بسیجیان با اقتدار و مانند همیشه پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور خواهند داشت و رزمی‌کاران بسیجی نمایش‌هایی را اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.