سرهنگ عبدالله حسنی گفت : متهم پس از دستگیری به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ عبدالله حسنی  فرمانده انتظامی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی گزارش وقوع چند فقره سرقت در شهر سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی ناجا قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی در تحقیقات و بررسی‌های اولیه با بهره‌گیری از تجهیزات و فناوری نوین موفق به شناسایی ردپای متهم اصلی پرونده شدند.

وی ضمن بیان اینکه در بررسی اطلاعات مشخص شد متهم به همراه سه فرد دیگر برای سرقت از غرب کشور به استان سمنان آمده است، افزود: با اخذ نیابت قضایی و اعزام مأموران برای بازداشت متهمان در اقدام ضربتی و غافلگیرانه، عضو اصلی این باند دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه متهم در اظهارت خود علاوه بر سرقت از منازل شهر سمنان به تداوم این کار در دامغان نیز اعتراف کرد، ابراز داشت: ۱۱ فقره سرقت در کارنامه این فرد شناسایی‌شده است که ارزش این اموال ۳۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

حسنی ضمن بیان اینکه با افراد اخلال کرده با نظم و امنیت به شدت برخورد می‌شود، اضافه کرد: امنیت خط قرمز پلیس ناجا است و در این حوزه با احدی شوخی و مماشات ندارد از هم استانی‌ها نیز انتظار می‌رود هر گونه مصادیق سرقت را حتما گزارش دهند تا مورد رسیدگی واقع شود.

انتهای پیام/ح

اعتراف به ۱۱فقره سرقت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.