مهاجم تیم فوتبال تراکتور آذربایجان گفت: اگر قرار بود کار آسانی داشته باشم به تیم‌های دیگر می‌رفتم، ولی به تراکتور آمدم تا چالش جدید و بزرگی را تجربه کنم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مهدی تیکدری درخصوص جدایی‌اش از مس کرمان و پیوستن به تیم تراکتور آذربایجان گفت: وقتی قراردادم با مس تمام شد، تصمیم گرفتم به تیم بزرگ تراکتور بیایم. هر بازیکنی آرزو دارد پیشرفت کند و پس از سال‌ها حضور در لیگ یک این توفیق نصیبم شد تا فوتبالم را در لیگ‌برتر دنبال کنم. امیدوارم بهترین عملکرد را در تبریز داشته باشم.

وی درباره حاشیه‌های این انتقال گفت: من در نقل و انتقالات نیم‌فصل گذشته هیچ مذاکره‌ای با تراکتور نداشتم و تحت قرارداد مس کرمان بودم. بعد از اینکه قراردادم به اتمام رسید با تراکتور به توافق رسیدم و بخاطر این انتخاب خیلی خوشحالم.

مهاجم کرمانی تیم فوتبال تراکتور آذربایجان با تأکید بر اینکه هدف تیمش در فصل جدید کسب عنوان قهرمانی است، تصریح کرد: معتقدم مالک باشگاه با آوردن آقای دنیزلی هدف تیم را برای لیگ نوزدهم مشخص کرد. همه بازیکنانی که تا به امروز به جمع ما اضافه شدند هم در این راه همه تلاش‌شان را خواهند کرد تا در آخر فصل جواب حمایت‌های پرشور‌ها را با قهرمانی بدهیم.

تیکدری در پاسخ به این سؤال که با حضور تعدد بازیکنان توانمند در تراکتور تا چه حد امیدوار به قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم است، متذکر شد: اگر قرار بود کار آسانی داشته باشم به تیم‌های دیگر می‌رفتم، ولی به تراکتور آمدم تا در کنار چالش جدید، چالش بزرگی را تجربه کنم. مطمئنا همه تلاشم را به کار خواهم بست تا نظر آقای دنیزلی را نسبت به خودم جلب کنم.

این بازیکن در پایان با قدردانی از حمایت هواداران تراکتور افزود: از روزی که به تبریز آمدم هواداران تراکتور استقبال بسیار خوبی از من داشتند و از این بابت از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم با بازی‌های خوبم بتوانم محبت پرشور‌ها را جبران کنم.

 

انتهای پیام/ش

اگر می‌خواستم راحت فیکس شوم به تیم‌های دیگر می‌رفتم

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.