نماینده ولی فقیه در فارس گفت: صدا و سیما نقش مهمی در تمدن سازی و بازآفرینی تمدن اسلام و ایران ایفا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در بازدید از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز فارس اظهار کرد: با نگاهی به تمدن ایران، به کار‌های بزرگی که تاکنون انجام شده پی می‌بریم و رسانه ملی نقش مهمی در آن داشته است.

او با تشکر از عوامل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: صدا و سیما در بازآفرینی تمدن ایران و اسلام نکته نو می‌اندازد و این کار بزرگی است.

 امام جمعه شیراز گفت: تلاشگران رسانه ملی در کار خود نیز تحول ایجاد می‌کنند و در فارس شاهد موفقیت‌های بسیاری از آنان بوده و هستیم که باید از آن‌ها قدردانی کرد.

آیت الله لطف الله دژکام با بیان این که عوامل صدا و سیما با کار حرفه‌ای به خطبه‌های نماز جمعه جذابیت می‌بخشند، افزود: باید کاری کنیم که خطبه‌های نماز جمعه شنوده، بیننده و حامی داشته باشد و این کار هنرمندانه رسانه است و با دست به دست هم می‌توانیم به هدف اصلی که همان ترویج دین است برسیم.

سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز بیان کرد: روز نهم مرداد ماه یادآور بازدید تاریخی رهبر انقلاب از رسانه ملی است که در سال ٧٥ صورت گرفت و به همین بهانه امروز میزبان نماینده، ولی فقیه در فارس هستیم.

او با بیان این که صدا و سیما در دهه‌های گذشته سخت‌ترین دوران خود را سپری کرد افزود: این دوران هرچند سخت، ولی موفق‌ترین دوران برای صدا و سیما بود و این نشان می‌دهد که انقلاب فرزندانی مقاوم در برابر مشکلات و سختی‌ها را تربیت کرده است.

همزمان با حضور امام جمعه شیراز در صدا و سیمای مرکز فارس، مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی نیز از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/چ

بازدید امام جمعه شیراز از صدا و سیمای مرکز فارس

برچسب ها: نماز جمعه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.