حجت الاسلام والمسلمین مدبر امام جمعه جهرم به صورت سرزده از یک کتاب فروشی شهر جهرم بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر امام جمعه جهرم در بازدید سرزده از یک کتاب فروشی که یک ساعت به طول انجامید ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف این کتاب فروشی دیداری نیز با مدیر این مجموعه داشت و پس از بررسی مشکلات این حوزه حمایت و همکاری ویژه خود را برای رونق و توسعه فرهنگ کتابخوانی در سطح شهرستان اعلام کرد.

وی افزود: هر چه بشریت امروز اعتیاد به فضای مجازی داشته باشد، ولی برای این که دلش آرام بگیرد نیاز دارد به کتاب که در حقیقت مستند معلومات بشری و تمدن انسانی کتاب است.

سرکشی امام جمعه جهرم از یک کتابفروشی

حجت الاسلام مدبر تأکید کرد: حقیقتا کتاب یک سرمایه بی بدیل بوده و نقش آن در پیشرفت علم، تمدن و صنعت و تکنولوژی برکسی پوشیده نیست و آنچه که گذشته و معلومات گذشته را به نسل آینده منتقل می‌کند همین کتاب و قلم است که قرآن کریم نیز در ۱۴۰۰ سال پیش به آن قسم خورده است.

وی اظهار داشت: یکی از نشانه‌های تمدن سازی یک جامعه این است که ارتباط بشر و نسل او با کتاب چگونه است.

سرکشی امام جمعه جهرم از یک کتابفروشی

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه درگذشته تاثیرگذاری و نقش کتاب در ترویج علم بشری عیان بوده است، تصریح کرد: اما امروز به خاطر کثرت و تنوع ابزار و تکنیک‌های پیشرفته اطلاع رسانی و صفحات الکترونیکی، احساس می‌شد که ارزش کتاب و کتابخوانی کمرنگ بشود، اما مشاهده می‌کنیم که روز به روز هیچ صفحه مجازی و دیگر وسایلی، جای کتاب را نمی‌تواند بگیرد.
انتهای پیام/م

بازدید امام جمعه جهرم از کتابفروشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.