مدیر شعب بانک مسکن خوزستان از پرداخت بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به سیل زدگان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی‌اصغر نادری مدیر شعب بانک مسکن خوزستان درخصوص پرونده‌های معرفی‌شده سیل به این بانک گفت: تاکنون بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال از سوی شعب بانک مسکن استان پرداخت شد.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۵ پرونده مربوط به پرداخت خسارت سیل تا پایان تیر امسال به این مدیریت معرفی شده اند، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های معرفی شده پرداخت شده اند.

نادری تصریح کرد: بانک مسکن در بخش‌های بازسازی اماکن مسکونی روستایی، بازسازی اماکن مسکونی شهری، تعمیر اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأمین لوازم خانگی، اقدام به پرداخت تسهیلات به افراد معرفی شده کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن خوزستان اعان داشت: روند رسیدگی و پرداخت پرونده‌های مختلف معرفی شده به این بانک و افزایش آن‌ها در روز‌های آینده ادامه دارد.

این مقام مسئول با توجه به اعتبار اختصاص‌یافته به مدیریت شعب خوزستان بابت پرداخت به پرونده‌های مربوط به سیل‌زدگان فروردین امسال خوزستان، این مدیریت تاکنون ۴۵ درصد اعتبار اختصاص‌یافته را به افراد معرفی‌شده به صورت تسهیلات مختلف، پرداخت کرده است.

علی اصغر نادری در ادامه افزود: این بانک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود از ابتدای وقوع سیل، اقدام به ارایه کمک‌های غیر نقدی شامل لوازم خانگی به مردم سیل‌زده کرد و در کنار آن کمک‌های کارکنان شعب این بانک نیز در اختیار جمعیت هلال‌احمر خوزستان به عنوان متولی ارایه کمک به سیل‌زدگان قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

پرداخت خسارت به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار