فرماندار دشت آزادگان از ادامه روند پرداخت خسارت به سیل زدگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در جلسه بررسی پرداخت خسارت سیل زدگان این شهرستان دشت آزادگان که با حضور دهقان رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل زدگان بنیاد مسکن کشور، بخشداران، روسای شورا‌ها و دهیاران روستا‌های سیل زده در محل فرمانداری دشت آزادگان و با موضوع پرداخت بلاعوض معیشتی، تسهیلات احداث و یا تعمیرات منازل برگزار گردید با تاکید بر رفع مشکل تمامی معترضان و همچنین تسریع در پرداخت خسارت‌ها و همچنین بازنگری در بازرسی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته خواستار اصلاح طرح‌های هادی، همانندسازی پرداخت چند خانوار در یک منزل، رفع مشکل مالکیت‌ها و ... شد.

وی افزود: ما باید بازسازی و برگشت زندگی مردم به حالت عادی را در تمامی مناطق شهرستان از شهر‌ها تا روستا‌های متضرر را دنبال کنیم و ان شاء الله با همت شما عزیزان این امر میسر خواهد شد، البته همه خسارت‌ها قابل جبران نیست، اما تا جایی که ممکن است با امکانات موجود خسارت‌های مردم با سرعت پرداخت شود.

سیلاوی تصریح کرد: نکته قابل توجه در این بحران این است که این سیل طی سال‌های گذشته بی سابقه بوده و بازسازی و عادی سازی مناطق با توجه به آسیب‌های گسترده‌ای که به زیر ساخت‌ها وارد شده زمان بر و نیاز به اعتبارات ویژه‌ای دارد که با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم بتوانیم در این خصوص گام‌های موثری برداریم.

دهقان رئیس ستاد بازسازی مناطق سیل زدگان بنیاد مسکن کشور در این جلسه اظهار داشت: سعی خواهیم کرد بعد از تائید کارشناسان پرداخت خسارت‌ها در اسرع وقت صورت پذیرد و با هماهنگی‌ها و جلسات برگزاری شده در خصوص رفع مشکلات و موانع در این شهرستان مشکل خاصی نداریم.

انتهای پیام/گ

لزوم رسیدگی به مشکلات سیل زدگان

برچسب ها: مدیریت بحران ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.