مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: در راستای اجرای پروژه‌های طرح توسعه ذوب، اسید، اکسیژن و پالایشگاه تاکنون در این مجموعه بالغ بر دو هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در حاشیه بازدید فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان شهربابک از پروژه‌های در حال احداث در کارخانه ذوب مس خاتون آباد جلیل حسانی مدیر مجتمع مس شهربابک گفت: طی سال‌های تلاش در مجموعه مس شهربابک، هم اکنون ۵ واحد تولیدی در کارخانه خاتون آباد از جمله کارخانه اکسیژن، اسید، ذوب، فرومولیبدن و پالایشگاه مستقر است.

وی افزود: در راستای اجرای پروژه‌های طرح توسعه ذوب، اسید، اکسیژن و پالایشگاه تاکنون در این مجموعه بالغ بر دو هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

حسانی تصریح کرد: در راستای آغاز عملیات اجرای طرح توسعه کارخانه ذوب خاتون آباد و کاهش آلایندگی، تولید این مجموعه از ۸۰ هزار تن به ۱۲۰ هزار تن در سال رسیده است و همچنین با قرار گرفتن پروژه اسید و اکسیژن در مدار تولید و رفع آلایندگی کارخانه ذوب، شاهد تحولی عظیم در حوزه صنعت مس شهربابک خواهیم بود.

سعید قائینی فرماندار شهربابک نیز در ادامه گفت: با تکمیل این پروژه‌ها و قرار گرفتن در خط تولید، تحولی عظیم در صنعت مس شهربابک صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار شهربابک با اشاره به اینکه شفاف سازی و اطلاع رسانی در افکار عمومی از سوی مجتمع مس، بسیار مهم است، بیان داشت: با وجود اقدامات بسیار خوبی که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصاد مقاومتی توسط مجتمع مس شهربابک صورت گرفته، می طلبد این مجموعه به زبان مردم و برای مردم اطلاع رسانی نماید.

انتهای پیام/ی

اجرای طرح توسعه مجتمع مس خانون آباد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار