جانشین رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری پنج سارق و کشف انواع مواد مخدر در اجرای طرح انتظام بخشی پلیس درسطح استان خبر داد.

اجرای طرح انتظام بخشی در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ عباسی مهرجانشین رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان  با اشاره به اینکه تامین نظم و امنیت جامعه از وظایف ذاتی پلیس است گفت: ماموران انتظامی در کلانتری‌های استان موفق به دستگیری ۵ سارق و ۲ مالخر در عملیات‌های پلیسی در طرح‌های انتظام بخشی شدند.

سرهنگ عباسی مهر گفت: با عنایت به اینکه، به منظور ایجاد فضای امن وسالم اجرای طرح‌های انتظام بخشی و مبارزه با سرقت و قاچاق کالا همواره ازاولویت‌های اصلی ماموریت‌های پلیس است، خاطر نشان کرد: در همین راستا ماموران انتظامی موفق به کشف ۵ فقره سرقت شامل یک فقره خودرو مسروقه، یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت قطعات خودرو و یک فقره دوچرخه مسروقه شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان افزود: در این طرح ۳ نفر از توزیع کنندگان موادمخدر نیز دستگیر و از این متهمان یک کیلو و ۱۴۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و کلیه متهمان دستگیر شده پس ازتشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه بیان داشت: حضور پلیس در سطح جامعه باید به گونه‌ای باشد که برای خادمان وتولید کنندگاه عرصه اقتصادی جامعه امنیت و آرامش را تداعی کند و هدف اصلی پلیس از اجرای چنین اقداماتی برخورد قاطع با افراد سودجو و خاطی بوده واین اقدامات درروز‌های آتی نیزبا شدت کامل ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ر

دستگیری پنج سارق و کشف انواع مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.