معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی تعرفه باشگاه‌های ورزشی کرمانشاه خبرداد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بابیان اینکه هرساله براساس افزایش نرخ تورم تعرفه باشگاه‌های ورزشی نیز افزایش پیدا می‌کند، گفت : باتوجه به این رویکرد از چند مدت پیش هماهنگی‌هایی را با کمیته نرخ گذاری سازمان صمت استان انجام دادیم و تعرفه جدید باشگاه‌های ورزشی را مشخص کردیم که اخیرا به آن‌ها نیز ابلاغ شد.

وی گفت : براین مبنا اکثر رشته‌های ورزشی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش تعرفه دارند که باشگاه‌ها از ابتدای این ماه آن را اعمال کرده اند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: امسال تلاش کرده ایم تا تعرفه برخی از رشته‌های ورزشی همچون کشتی و رشته‌های رزمی که اقشار کم درآمد بیشتر به سمت این رشته‌ها گرایش دارند را چندان افزایش ندهیم، اما بیشترین افزایش تعرفه مربوط به رشته‌هایی همچون تنیس خاکی، گلف، اسکواش و... است.

وی یادآورشد: البته تعرفه باشگاه‌های ورزشی شهرستان‌ها باتوجه به وضعیت اقتصادی مردم آن‌ها به نسبت مرکز استان کمتر خواهد بود.

عزیزی بابیان اینکه نظارت کاملی بر باشگاه‌های استان در اخذ وجه از هنرجویان ورزشی انجام می‌گیرد، عنوان کرد: تیم‌های بازرسی از تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن، اداره کل ورزش وجونان استان و هیات پزشکی ورزش بصورت مستمر بر فعالیت باشگاه‌ها نظارت دارند و با اخذ هرگونه وجه اضافه برخورد می‌کنند.

به گفته این مسئول درحال حاضر در سطح استان کرمانشاه حدود ۵۵۰ باشگاه خصوصی و در هر شهرستان بیش از یک باشگاه دولتی مشغول به فعالیت هستند .

 

 

انتهای پیام/د

هماهنگی‌هایی را با کمیته نرخ گذاری سازمان صمت استان انجام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.