معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تاکید کرد که هدف از برنامه های دنبال شده در سکونت های غیررسمی، توانمندسازی درونی این محلات است.

هدف برنامه های اجتماعی توانمندسازی از درون استبه گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست شورای اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیاد به مسائل اجتماعی بها داد و برای آن وقت گذاشت گفت: خروجی کار دفاتر تسهیل گری، تعیین تکلیف و مشخص شدن اقدامات هریک از دستگاهها در سکونت گاههای غیررسمی باید باشد.


وی بیان کرد : محور کار در حوزه سکونت گاه های غیررسمی در سه محور توانمندسازی اقتصادی،اجتماعی وکالبدی است. اقداماتی نیز می طلبد که با تسریع انجام شود که زیباسازی، روشنایی و مرمت معابر از جمله آنهاست.


الهی تبار افزود: کارهای مثبتی برای ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی چند منظوره در محلات شهر شروع شده و ساخت ۱۶ فضای ورزشی پیش بینی شده و منابع آن نیز تامین شده است.

وی بیان کرد : اهتمام در حوزه اجتماعی ۳تا۴سال است که شکل گرفته و بسیاری از آسیب ها ناشی از بی توجهی به مسائل اجتماعی بوده که به فرموده رهبری انقلاب ۲۰سال از آن عقب بوده ایم.


الهی تبار ادامه داد : شهرداری و معاونت فرهنگی، برنامه های قابل تقدیری در حوزه فرهنگی شهر آغاز کرده که تجلیل از شخصیت ها ، برگزاری همایش ها و بنای یادبود یار محمدخان است این قبیل برنامه ها به تقویت هویت استان و ارتباط جامعه با پیشینه قوی فرهنگی خود می انجامد که لازم است تداوم پیدا کند.


 به گفته این مسئول این باور باید بوجود بیاید که شهرداری فقط برای ساخت و ساز نیست. هر چه در زمینه برنامه های فرهنگی کار شود هزینه های نگهداری شهر برای شهرداری کاهش پیدا می کند.

وی گفت:پنج شنبه این هفته روز تشییع پیکر سرلشگر شهید حسین ادبیان است انشالله مردم با حضور پر شور و پررنگ خود گوشه ای ازدین خود را به شهدا ادا خواهند کرد همچنین در این روز ۵۰شهید تازه تفحض شده نیز از سومار وارد خاک وطن میشوند که فضای استان را عطرآگین می کنند.

انتهای  پیام/ز

 

پنج شنبه  روز تشییع پیکر سرلشگر شهید حسین ادبیان است

برچسب ها: شهدا ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.