مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و یادواره شهدای بیسیمچی یگان‌های سپاه استان کرمانشاه در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای بیسیمچی استان کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، همزمان با فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، یادواره ۱۴۲ شهید اسلام آبادی عملیات مرصاد و یادواره ۱۴۰ شهید بیسیمچی استان کرمانشاه با حضور خانواده شهدای بیسیم چی، مسئولین، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد.

حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام ابادغرب در این مراسم به تبیین نقش نفاق قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: این روز‌ها باید رشادت رزمندگان و مقاومت و مظلومیت مردم استان کرمانشاه به ویژه مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، دالاهو، گیلانغرب و اسلام آبادغرب که در دوران دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند و مورد ظلم منافقین کوردل قرار گرفتند، بیشتر در مجالس و محافل مورد بحث قرار گیرد.

وی با اشاره به دشمنی منافقین در سال‌های اول انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در حیات پر برکت خود بار‌ها با نفاق دست و پنجه نرم کرده است و بعد از اینکه منافقان در سال‌های اول انقلاب در دسته بندی‌های سیاسی جایی پیدا نکردند دست به ترور‌های ناجوان مردانه زدند.

امام جمعه اسلام آبادغرب افزود: عملیات غرور آفرین مرصاد باعث رسوایی منافقان شد و بر همگان ثابت گردید که آن‌ها به دنبال نفاق و دشمنی بودند که خوشبختانه در این عملیات با رشادت مردم و رزمندگان شکست سنگینی متحمل شدند.

همچنین در این برنامه از کتاب و تمبر شهدای بیسیمچی توسط مسئولان شهرستان رونمایی شد و از خانواده معظم ۶ شهید بیسمچی شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

انتهای  پیام/ز

 

تمبر شهدای بیسیمچی  رونمایی شد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.