معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از مردم برای شرکت در مراسم تشییع شانزدهمین مدافع حرم این استان دعوت کرد .

به گزارش      گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با دعوت از مردم شهیدپرور و ولایت مدار، خانواده معظم شهدا و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواستار حضور باشکوه در مراسم تشییع پیکر پاک شانزدهمین شهید مدافع حرم استان" ابوالفضل سرابیان" شد.

وی گفت : مراسم تشییع پیکر پاک شانزدهمین مدافع حرم "ابولفضل سرابیان" با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آحاد مردم شهیدپرور و ولایت مدار و مدیران استان ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۹۸ از مقابل مسجد جامع کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد و حضور حداکثری در این مراسم معنوی تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدا و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و مجاهدت‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگر است، گفت: خون شهدا ثبات و امنیت کشور را تضمین کرده است و به همین دلیل باید در انجام وظایف خود به گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت خداوند، مردم و به ویژه خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران باشیم.

شهید والامقام" ابولفضل سرابیان" شانزدهمین شهید مدافع حرم کرمانشاهی در منطقه العماره عراق به فیض رفیع شهادت نائل آمده است .

 

 

انتهای پیام/د

حضور در مراسم تشییع پیکر پاک شانزدهمین شهید مدافع حرم استان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.