مهم‌ترین حوادث امروز ۶ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۶ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در خرامه

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان خرامه خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خرامه برابر اخبار رسیده مطلع شدند شخصی در یک شرکت متروکه اقدام به نگهداری و استفاده غیر قانونی از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کند که رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرامه با انجام شگرد‌های خاص پلیسی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن شرکت موفق شدند ۱۱۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش بیت کوئین‌های کشف شده، ۱۷ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: با حضور نماینده اداره برق شهرستان، همه دستگاه‌ها قطع و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

قتل یک نوجوان در شهرستان ارسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از دستگیری متهم ۱۸ ساله‌ای خبر داد که به علت درگیری و ضعف در کنترل خشم، یک نوجوان را به قتل رسانده است.

سرهنگ محمد علی فرهادی فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل در اطراف بلوار دانشگاه این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مقتول فورا به بیمارستان اعزام شد؛ اما به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است، تصریح کرد: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از نیم ساعت قاتل را در مخفیگاهش در یکی از محلات شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی‌های انجام شده، انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد، افزود: متهم به دلیل ضعف در کنترل خشم، دست به چنین اقدامی زده است.

جرثقیل ۱۰۰ میلیاردی در لارستان متوقف شد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران با کنترل محور‌های عبوری در بازرسی از یک تریلر کشنده، یک دستگاه جرثقیل قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی کشف کردند.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به یک کامیون کشنده حامل یک دستگاه جرثقیل مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که برای انتقال این جرثقیل راننده خودرو هیچ گونه مدارک و اسناد گمرکی ندارد و از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده، برابر نظر کارشناسان، ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

موتورسیکلت قاچاق در ارسنجان متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد علی فرهادی فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان اظهار کرد: در پی گزارش شهروندان مبنی بر مزاحمت یک دستگاه موتورسیکلت با حرکات نمایشی و خطرناک برای مردم، سریعا ماموران یگان امداد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان این که ماموران موفق شدند راکب را دستگیر و موتورسیکلت را توقیف کنند، ادامه داد: برابر نظر کارشناس، ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۶۰ کیلو گرم حشیش در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ۶۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام اجرای تور ایست و بازرسی در محور کازرون به شیراز به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و برای بررسی، دستور توقف صادر کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان ۶۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک خودروی سواری در این شهرستان کشف کردند.

عبادی نژاد با بیان اینکه این میزان مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، ادامه داد: در همین خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

وی اضافه کرد: شهروندان اخبار و گزارش‌های خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق سامانه ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۹ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی، یک سواری پراید توقیف و میزان ۱۹ کیلو و ۵۴۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری پراید مظنون و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو میزان ۱۹ کیلو و ۵۴۰ گرم تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در این خصوص یک سواری پراید که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کالا‌های قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی کوار از توقیف یک کامیون و کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی بابایی فرمانده انتظامی کوار بیان کرد: ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در میدان معلم به یک کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۵۶ پاور کامپیوتر و ۲ یخچال و ماشین ظرفشویی خارجی بدون مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف سیگار‌های قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۴ هزار و ۶۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی، به یک اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک راننده در بازرسی از اتوبوس، موفق به کشف ۴ هزار و ۶۳۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی که بدون هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار