همزمان با هفته پاسداشت استان اردبیل بزرگ‌ترین نقاشی دیواری اردبیل با موضوع صفویه توسط کودکان این استان در پارک کانون اردبیل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل امروز در بازدید از نقاشی دیواری کودکان گفت: این طرح در قالب برنامه‌های هفته استان اردبیل و با موضوع صفویه اجرا می‌شود.

وی افزود: در سال جاری مشارکت کودکان و نوجوانان را در برنامه‌ها افزایش دادیم تا با آموزش و اطلاع رسانی به کودکان نسلی آگاه و مطلع پرورش یابد.

دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل با اشاره به تدارک برنامه‌های متنوع برای کودکان اظهار کرد: از جمله جشن موسیقی و قصه گویی، جشن کودک و میراث صفویه، بازدید از جاذبه ها، همایش صفویه شناسی، مسابقات کتابخوانی، ورک شپا نقاشی و نمایشگاه آثار کودکان پیش بینی شده است.

فلاحی گفت: در این دوره رویکرد ما پژوهش محوری است و بسیاری از برنامه‌ها به صورت نمادین اجرا می‌شود تا در ادامه در طول سال برنامه‌های آموزشی تداوم یابد.

در این بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز تصریح کرد: این نقاشی به طول ۱۲۰ متر با ۴۵ قاب برای نقاشی به اندازه ۱۰۰ در ۱۶۰ سانتی متر پیش بینی شده است.

زعفر احدزاده تصریح کرد: نقاشی دیواری به مدت سه روز در روز‌های ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه با مشارکت ۹۱ کودک و ۱۵ مربی برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع نقاشی تاریخ صفویه است و برای اولین بار با این وسعت در اردبیل برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

اجرای بزرگترین نقاشی دیواری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.