سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کرمان گفت: مهلت تعیین تکلیف اراضی تصرفی تا پایان مرداد امسال است و احتمال تمدید آن وجود دارد البته متصرفین اگر اراضی را تعیین تکلیف نکنند مراجع قضایی وارد عمل می‌شوند.

مهدی روحانی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با اعلام اینکه ۳۵ درصد اراضی کرمان دولتی هستند گفت: بخشی از این اراضی توسط مردم نااگاهانه تصرف شده است.

وی افزود: از سال ۹۶ تعین تکلیف اراضی تصرفی در کرمان آغاز شده است که تاکنون استقبال خوبی از طرف مردم شده، ولی باز هم اراضی زیادی هنوز تعین تکلیف نشده اند.

روحانی با اشاره به اینکه اراضی که قبل از سال ۸۳ توسط مردم در شهرستان کرمان تصرف شده است باید سریعا تعیین تکلیف شوند اظهار کرد: اداره راه شهرسازی نصف زمین را به قیمت منطقه‌ای و نصف دیگر را به قیمت روز از متصرف می گیرد و به آن‌ها سند می‌دهد.

سرپرست اداره راه شهرسازی شهرستان کرمان بیان کرد: اراضی دولتی که در محدود شهر تصرف شده است بیشتر در شهرک الغدیر، شهرک باهنر، شهرک مطهری، الله آباد و مخصوصا شهرک ایرانمش است.

وی با اعلام اینکه مهلت تعیین تکلیف اراضی تصرفی تا پایان مرداد امسال است و احتمال تمدید آن وجود دارد گفت: متصرفین اگر اراضی را تعیین تکلیف نکنند مراجع قضایی وارد عمل می‌شوند یا کل پول زمین را می‌گیرند یا تخریب می‌کنند.
انتهای پیام/ی

لزوم تعیین تکلیف اراضی دولتی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار