مراسم تقدیر از پیشکسوتان انتظامی سیرجان با هدف تجلیل از زحمات پیشکسوتانی که سال‌ها در حوزه امنیت و نظم عمومی نقش‌آفرینی کرده‌اند، برگزار شد.

در چهارمین روز از هفته انتظامی، مراسم تقدیر از پیشکسوتان انتظامی شهرستان سیرجان با حضور علی یعقوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، و سرهنگ خواجه‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با هدف تجلیل از زحمات و خدمات پیشکسوتانی که سال‌ها در حوزه امنیت و نظم عمومی نقش‌آفرینی کرده‌اند، برگزار شد.

علی یعقوبی با اشاره به اهمیت تلاش‌های نیروی انتظامی در حفظ امنیت جامعه، از پیشکسوتان به عنوان ستون‌های مستحکم امنیت نام برد و اظهار داشت: زحمات و فداکاری‌های شما پیشکسوتان، پایه‌های امنیت امروز جامعه ما را تشکیل داده است و قدردانی از شما، قدردانی از آرامش و آسایش مردم است.

سرهنگ خواجه‌پور نیز در این مراسم با تأکید بر ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای پیشکسوتان انتظامی، گفت: شما با تجربه و تعهد خود الگوی مناسبی برای نسل‌های آینده هستید و امیدواریم بتوانیم از تجربیات ارزشمند شما در ارتقای کیفیت خدمات انتظامی بهره‌مند شویم.

در ادامه این مراسم با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری،معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری،رییس عقیدتی و سیاسی ستاد انتظامی،رئیس حفاظت اطلاعات ستاد،هدایایی به پیشکسوتان انتظامی شهرستان سیرجان اهدا شد و از تلاش‌های آنان در حفظ امنیت و آرامش جامعه قدردانی به عمل آمد.

این مراسم بخشی از برنامه‌های هفته انتظامی بود که به منظور ارج نهادن به زحمات کارکنان نیروی انتظامی و آگاهی‌بخشی به جامعه درباره اهمیت نقش این نیرو در تأمین نظم و امنیت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار