دستگاه‌های جدید اپل بازارهای جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهند

اپل با اعلام برخی از مشخصات آپیادهای جدید خود، در نظر دارد، جدیدترین مدل این دستگاه‌ها را تا ماه مهر سال جاری به طور رسمی معرفی کند.

عرضه آیپادهای جدید اپل تا پاییز/ دستگاه‌های جدید اپل بازارهای جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد مدل‌های جدید از تبلت‌های هوشمند شکت اپل در راه است و تا مهر ماه سال جاری به علاقه‌مندان معرفی می‌شود. این تبلت‌ها که در حال حاضر با نام‌های اختصاری A2232، A2200، A2228، A2197، A2230، A2198 و A2068 شناخته می‌شود و تمامی گواهینامه‌های استاندارد فنی و ایمنی را دریافت کرده‌اند. همه آیپاد‌های جدید شرکت اپل به سیستم عامل iOS 13 مجهز است.


بیشتر بخوانید: بهترین آیپاد‌های ۲۰۱۹ اپل را بشناسید +تصاویر


پاییز امسال فصل جذاب و هیجان انگیز برای طرفداران تبلت‌های هوشمند اپل است. اسناد منتشر شده از غول فناوری آمریکایی حاکی از آن است آیپادهای جدید تفاوت‌های فنی شاخصی با دیگر تبلت‌های تولید شده در سال ۲۰۱۹ شرکت اپل دارد. احتمالا اپل، آیپادهای جدید خود را جایگزین تعدادی از دستگاه‌هخای قدیمی‌تر این شرکت می‌کند. 

عرضه آیپادهای جدید اپل تا پاییز/ دستگاه‌های جدید اپل بازارهای جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

احتمال عرضه مدل جدید آیپاد تا مهر ماه

کارشناسان فناوری معتقدند یکی از مهم‌ترین دلایل تصمیم اپل برای تولید آیپادهای جدید کاهش ۲۲ درصدی فروش برخی از مدل‌های قدیمی تبلت‌های هوشمند این شرکت است. حال اپل قصد دارد با تولید دستگاه‌های جدید بار دیگر توجه علاقه‌مندان به این دستگاه‌های هوشمند را به سمت خود جذب کند. آیپادهای جدید اپل به از سیستم تشخیص هوشمند یا Face ID پشتیبانب نمی‌کند ولی از قلم مخصوص اپل پشتیبانی می‌‌کند. 

عرضه آیپادهای جدید اپل تا پاییز/ دستگاه‌های جدید اپل بازارهای جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

به احتمال زیاد تمامی آیپادهای جدید شرکا اپل از نسلپنجم اینترنت همراه(5G) پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده از پرسرعت‌ترین و با کیفیت‌ترین اینترنت جهان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپل جهت رشد آماری فروش دستگاه‌های هوشمند خود در ماه‌های اخیر برنامه‌رزی‌های گسترده‌ای کرده است و قصد دارد با طراحی محصولاتی جدید عقب‌ماندگی‌های پیشنین را جبران کند. اگرچه اپل در ایالات متحده آمریکا رکوردار فروش دستگاه‌های هوشمند از قبیل گوشی تلفن همراه و تبلت است ولی این وضعیت در کشورهای دیگر جهان متفاوت است و این غول آمریکایی با مشکلات زیادی رو به رو است. 

انتهای پیام/

اپل آیپادهای جدید خود را تا پاییز امسال عرضه می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار