در ایام امتحانات، برنامه شاد با پخش زنده روزانه دروس کلیدی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با مرور مطالب و دریافت نمونه سوالات، آمادگی بیشتری برای امتحانات داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرگس امام‌جمعه - خشایار فهیم، مدیر محصول برنامه شاد گفت: «گروه پشتیبانی شاد از چندین کانال مختلف برای دریافت بازخورد از کاربران استفاده می‌کند.»

مدیر محصول برنامه شاد در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این که این کانال‌ها شامل تماس‌های تلفنی، پشتیبانی شاد، پیام‌های ارسال شده در اپلیکیشن‌ها، نظرات کاربران در اپ استورها، مصاحبه‌های مستقیم با کاربران به صورت رندوم و گاهی نیز بر اساس رفتار کاربران در اپلیکیشن می‌شود؛ افزود: «بازخورد‌های مخاطبان به پشتیبانان این برنامه کمک می‌کند تا چالش‌های موجود برنامه شناسایی شده و نیاز‌های کاربران رفع شوند.»

خشایار فهیم افزود: «در ایام امتحانات برای کمک به دانش‌آموزان، پخش زنده روزانه در دروس مختلف، به ویژه دروس پر اهمیت همچون ریاضی، علوم، زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک، در شبکه شاد برگزار شد.»

مدیر محصول برنامه شاد ادامه داد: «پخش زنده به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مطالب مهم را مرور و نمونه سوالاتی را برای آمادگی بهتر در امتحانات دریافت کنند.»

خشایار فهیم با بیان این که پخش‌های زنده برای پاسخگویی به نیاز‌های دانش‌آموزان در روز‌هایی که برنامه امتحانات ثابت نیست، چندین بار در روز پخش می‌شود؛ تصریح کرد: «علاوه بر پخش‌های زنده در کانال‌های اختصاصی هر پایه نمونه سوالات و مطالب آموزشی متناسب با هر درس قرار داده می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند از آن ها استفاده کنند و به بهترین نحو برای امتحانات آماده شوند.»

مدیر محصول برنامه شاد گفت: «گروه پشتیبانی همواره آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات جدید از کاربران است و تلاش می‌کند تا از این بازخورد‌ها برای توسعه و بهبود مستمر خدمات خود استفاده کند.»

خشایار فهیم اظهار کرد: «گروه پشتیبانی شبکه شاد به بازخورد‌های کاربران توجه کرده و همواره درصدد است تا با استفاده از پیشنهادات آن ها، محصول را بهبود بخشد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار