شیخ گفت: ۶ هزار نفر از پرسنل شهرداری تهران در برگزاری انتخابات شورایاری‌های نقش دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران با حضور در ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از روند برگزاری این انتخابات بازدید کرد و  در جمع خبرنگاران گفت: پیش از رسیدن به ستاد برگزاری انتخابات از حوزه‌های رای گیری انتخاباتی غرب و مرکز تهران بازدید کردم و از ساعت ۱۲ ظهر موج خوبی از شرکت مردم در انتخابات شورایاری‌ها به راه افتاده است.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به حضور ۶ هزار نفر از پرسنل شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران با برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نشان داد که می‌تواند انتخاباتی را با وسعت ۷۵۰ کیلومتری شهر تهران با بیش از ۸.۵ میلیون نفر جحمعیت را برگزار کند وبرای رسیدن به این هدف نزدیک به ۶۰ هزار ساعت آموزش برگزار کریدم تا بتتواتنیم این انتخابات را به نحو احسن برگزار کنیم.

شیخ با اشاره به الکترونیکی شدن انتخابات گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات این امکان را فراهم کرد تا شهروندان بتوانند در کمتر از یک دقیقه رای خود را به صندوق بیندازند.

وی تاکید کرد: برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نشان داد اگر انتخاباتی به صورت آزاد و عادلانه با حضور تمام افراد واجد صلاحیت برگزار شود به طور حتم مشارکت بالایی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار