رئیس شورای شهر تهران گفت: ۷ هزار صندوق رای در سطح شهر تهران آماده رای مردم تهران هستند.

۷ هزار صندوق آماده اخذ آرای تهرانی‌هاست/نتیجه آمار رای گیری پس از دو بار تمدید قابل رویت استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با حضور در ستاد برگزاری شورایاری‌ها در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت ۸ صبح امروز شعب اخذ رای فعال شده‌ا‌ند و من هم از ساعت ۸:۱۰ دقیقه در شعبه نزدیک محل سکونت خود رای دادم و سپس به سوی مسجد فخریه حرکت کردم که در طول مسیر از برخی شعب بازدید کردم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه همه صندوق‌ها به صورت آنلاین قابل مشاهده هستند، اظهار کرد: سیستم فاوای شهرداری به کمک وزارت کشور توانسته کار ارزنده‌ای را در این مورد انجام دهد.

هاشمی با اشاره به این که تعداد شرکت‌کننده‌ها افزایش پیدا کرده و روند حضور مردم در حال بهتر شدن است، افزود: با توجه به شرایط سیاسی و بین‌المللی این انتخابات نشان می‌دهد که مشارکت مردم در سرنوشت خودشان تا چه حدی بالاست.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۳۱۳ نفر کاندیدا داریم، گفت: اگر به تنوع ثبت‌نام کنندگان نگاه کنیم می‌بینیم که حضور بانوان بیشتر شده و شهرداری با کمک وزارت کشور توانسته که درمدتی کوتاه این سیستم را در تهران پیاده کرده و شعب را فعال کند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه ۷ هزار صندوق رای وجود دارد، گفت: در چند نقطه از شهر امتحان کردم که ببینم آیا می‌توان دو بار رای داد که خوشبختانه امکان رای دهی دوباره وجود نداشت.

هاشمی  با بیان اینکه نتیجه آمار رای گیری پس از دو بار تمدید قابل رویت است، ادامه داد:  برخی افراد با من تماس گرفته و اعلام کرده‌اند که کدشان فعال نیست و به زودی این مشکل رفع خواهد شد.

همچنین طحائی دبیر ستاد اجرایی انتخابات شورا یاری‌ها با بیان اینکه در ۳۵۲ محله این انتخابات برگزار می‌شود، گفت: البته در دو محله صندوق‌ها مستقر نشده اند و به صورت جداگانه بعدا این انتخابات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

همه صندوق‌ها به صورت آنلاین قابل مشاهده هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار