سه طرح عمرانی امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گناباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: این طرح‌ها شامل مرکز آزمون صلاحیت‌های بالینی، مرکز آموزش مهارت‌های بالینی و مجموعه آزمایشگاه‌های مهندسی بهداشت محیط این دانشگاه است که در مجموع با یک هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا و هزینه ۴۰ میلیارد ریال ساخته شده اند.
 
او ادامه داد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین امروز در سفر به گناباد از طرح‌های در دست ساخت دانشگاه علوم پزشکی گناباد شامل بخش سوختگی، مسکن پزشکان متخصص بیمارستان علامه بهلول گنابادی و استخر مجموعه پردیس این دانشگاه بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: بخش سوختگی بیمارستان علامه بهلول گنابادی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در دست اجراست و برای ساخت آن تاکنون ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است و طرح ساخت مسکن پزشکان متخصص نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد و هزینه ۹۰ میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد.

باذلی افزود: استخر پردیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال ساخت است و برای ساخت آن تاکنون ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام//ف.س

هزینه کرد ۱۳ میلیارد ریالی جهت ساخت استخر پردیس علوم پزشکی گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.