️همایش بین المللی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان آبان ماه سال جاری به همت دانشکده علوم پزشکی نیشابور برگزار می‌شود.

‍ برگزاری کنفرانس بین المللی سونوگرافی مفصل هیپ نوزادان در نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ️دکتر اباصلت برجی معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: آموزش و درمان از سیاست‌های کلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

او تصریح کرد: "بین المللی سازی آموزش" و "آموزش پاسخ گو" از جمله ماموریت‌هایی است که در راستای سیاست کلی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در نظر گرفته شده است.

️این عضو هیئت علمی گفت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور در میان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های تیپ سه در سراسر کشور به دلیل فعالیت ها، مشارکت‌های علمی و تخصصی و احداث مرکز پزشکی ناباروری و سلامت مادر و جنین شمس شرق رتبه اول را در بین المللی سازی آموزش دارد.

برجی افزود: در این همایش متخصصان مختلف از ایران و کشور‌های دیگر حضور دارند و پیشگیری و درمان اختلالات مفصل هیپ نوزادان به پزشکان و متخصصان آموزش داده می‌شود.

او تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این کارگاه علمی و آموزشی سونوگرافی هیپ این متخصّصان بتوانند عارضه دررفتگی مادرزادی لگن را در نوزادان همان بدو تولد تشخیص و نسبت به درمان به موقع اقدام کنند.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

سونوگرافی هیپ بهترین روش  پیشگیری بیماری دررفتگی مادرزادی لگن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.