دوره تشکیلاتی ۱۵ روزه طرح تنویر برای دانشجویان علاقه‌مند استان مرکزی برگزار شد.

برگزاری اولین دوره تشکیلاتی تنویر در استان مرکزیرسول یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،از برگزاری اولین دوره تشکیلاتی تنویر در استان مرکزی خبر داد و گفت: طرح تنویر از ۱ شهویرماه به مدت ۱۵ روز می‌باشد که در محل اردوگاه سیدالشهدا (آبعلی) برگزار می‌گردد.

وی افزود: این دوره با اهداف ارتقاء سطح معرفتی بصیرتی شرکت کنندگان برای حضور فعال و اثر گذار در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و همچنین جهت افزایش میزان تاثیرگذاری فرهنگی و عقیدتی در مراکز علمی، فرهنگی و اذهان عمومی جامعه برگزار می‌شود.

یوسفی با بیان اهمیت تربیت نیرو‌های متخصص انقلاب اسلامی با بهره گیری از روش‌های نوین افزود: آشنایی با ابعاد مختلف جبهه فرهنگی و اقتصادی و نقش آفرینی و شیوه‌های گفتمان سازی و مطالبه گری از دیگر اهداف برگزاری این دوره می‌باشد.

وی در خصوص ساختار و نحوه اجرای دوره تشکیلاتی طرح تنویر گفت: ظرفیت این دوره برابر ۸۰ دانشجوی خواهر و برادر می‌باشد و این دوره به سه قسمت پنج روزه در اراک، تهران و مشهد تقسیم میگردد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک تصریح کرد: محتوای دوره در قالب کلاس و کارگاه‌های تئوری، عملی و امور جهادی خواهد بود و ساختار اجرایی دوره به نوعی تمرین کار تشکیلاتی نیز می‌باشد.

انتهای پیام/ ر

دوره تشکیلاتی طرح تنویر برای دانشجویان استان مرکزی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.