برگزاری کنگره بین المللی فرهنگ ایثار و شهادت و حقوق شهروندی در دانشگاه پیام نور اراک

جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

برگزاری کنگره بین المللی فرهنگ ایثار و شهادت و حقوق شهروندی در دانشگاه پیام نور اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح ‌الله استان مرکزی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: بیش از چهار سال است که بحث برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی آغاز شده و از سال گذشته نیز ستاد اصلی کنگره در استان تشکیل شده است.

سردار محسن کریمی با اشاره به اینکه بیش از ۱۱ اجلاسیه برای این کنگره پیش ‌بینی شده است افزود: تعدادی از این اجلاسیه ‌ها برگزار و مابقی تا قبل از برگزاری کنگره شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه روح ‌الله استان مرکزی با بیان اینکه یکی از این اجلاسیه ‌ها مربوط به همایش فرهنگ ایثار و شهادت و حقوق شهروندی است ادامه داد: در جلسه امروز با برگزاری همایش یک ‌روزه فرهنگ ایثار و شهادت و حقوق شهروندی در دانشگاه پیام نور اراک موافقت شد و مقرر شد تا نسبت به فراخوانی مقالات در این موضوع اقدام شود و این همایش در مهرماه برگزار شود.

شایان ذکر است، از سوی فرماندهی سپاه روح الله دکتر علی اکبر ملکی راد، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اراک به عنوان رئیس کنگره بین المللی فرهنگ ایثار و شهادت انتصاب گردید.

انتهای پیام/ت

همایش یک ‌روزه کنگره بین ‌المللی در مهرماه ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.