عباس طاهران پور گفت: اینکه یک کالا با کثرت قیمت در هر مغازه با یک شرایطی عرضه شود غیرقابل‌پذیرش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،عباس طاهران پور معاون فرماندار میامیدر حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار میامی گفت: یکی از رویکرد‌ها این ستاد، ارائه راهکار‌ها برای افزایش نظارت بر بازار است و در شرایط اقتصادی کنونی می‌بایست نظارت بیشتر و بهتری بر بازار داشت.

وی بابیان اینکه از سوی دیگر مردم نیز در کنار نهاد‌های نظارتی نقش مکمل را در کاهش تخلفات اصناف مانند گران‌فروشی و غیره دارند،افزود: از مردم میامی می‌خواهیم تا همراهی‌شان با نهاد‌های نظارتی عضو ستاد تنظیم بازار را تقویت کنند.

معاون فرماندار میامی بابیان اینکه وظیفه ستاد تنظیم بازار نظارت کلی بر بازار است، تأکید کرد: اینکه یک کالا در چند فروشگاه، قیمت‌های متفاوتی داشته باشد قابل‌پذیرش نیست و منجر به رنجش مردم خواهد شد لذا باید با این پدیده‌ها برخورد کرد.

طاهران پور بابیان اینکه مردم در زمینه کاهش تخلفاتی نظیر کم فروشی و احتکار می‌توانند اثرگذاری خوبی داشته باشند، ابراز کرد: تلفن ۱۲۴ صنعت معدن و تجارت آماده دریافت مسائل و انتقادات این حوزه است.

وی در ادامه و بابیان اینکه همه مشکلات در خصوص تولید نیست و برخی مشکلات مربوط به فرآیند توزیع و عرضه است، تأکید کرد: باید عرضه کالا‌ها نیز مورد نظارت قرار گیرد، از سویی معتقدیم که نظارت‌ها می‌تواند بر کاهش تخلفات اثرگذار باشد و از سویی معتقدیم که می‌بایست فشار را از دوش مردم به خصوص در شرایط کنونی برداشت.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار میامی بابیان اینکه استمرار جلسات تنظیم بازار بسیار اهمیت دارد، ابراز کرد: برخورد با کسانی که اخلال در سیستم توزیع و بازار می‌کنند می‌بایست به یک رویه جدی در طول سال بدل شود.

انتها پیام / م

ضرورت برخورد جدی با کسانی که اخلال در سیستم توزیع و بازار می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.