نماینده، ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر حمایت مدیران از تولیدات داخلی گفت: حذف واسطه‌ها از چرخه تولید تا مصرف به نفع تولیدکننده و مصرف‌کننده است.

حمایت هم جانبه مدیران  از تولیدات داخلیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،  آیت الله حبیب الله شعبانی شامگاه چهارشنبه در بازدید از مجتمع تولید پوشاک دیبا با تقدیر از فعالیت فعالان عرصه اقتصادی اظهار داشت: بحث خرید کالای ایرانی موضوعی است که باید همه مردم عزیز به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد چنین واحد‌های تولیدی از چند منظر قابل توجه است که مهمترین آن سازگاری این تولیدی‌ها با فرهنگ و ارزش‌های ماست، تصریح کرد: حمایت کردن از تولیدی‌هایی که عرضه کننده محصولات ایرانی هستند، گام مهمی در رونق تولید و کاهش بیکاری خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان این که ایجاد واحد تولیدی در هر منطقه می‌تواند به اشتغال جوانان آن منطقه کمک به سزایی کند، گفت: به کارگیری ۲۰۰ نفر از جوانان استان و اهالی روستای یکن آباد محل این مجتمع، تاییدی بر این ماجراست.

وی افزود: یکی از اتفاقاتی که در این مجتمع شاهد آن بودیم حذف دلال‌ها در زمینه فروش محصولات است که در این مسیر هم مصرف کننده در آن سود خواهد برد و هم تولید کننده.

شعبانی حمایت از این حرکت‌ها را در جامعه ضروری دانست و عنوان کرد: زمانی می‌توانیم به شرایط ایده آل در استان برسیم که همه مسئولان از تولیدکنندگان و جریانات این چنینی حمایت کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجودبیان کرد: یکی از مشکلاتی که تولید کنندگان با ان موجه هستند بعضی از قوانین موجود است که برای رفع آن نیازمند انعطاف و حمایت مسئولان هستیم.

نماینده، ولی فقیه در استان تاکید کرد: شرایطی باید ایجاد شود تا مردم به خرید محصولات داخلی ترغیب شوند و همه با هم دست در دست هم زمینه‌ساز شعار سال که همان رونق تولید است باشیم.

انتهای پیام/د.ا

دستور نماینده، ولی فقیه در استان همدان بر حمایت مدیران از تولیدات داخلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.