فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری طرح «ایران یار» با هدف فرهنگ‌سازی و حمایت از کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب اسلامی خبر داد.

برگزاری طرح «ایران یار» با هدف حمایت از کالای ایرانی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ حسن برزگر فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: طرح «ایران یار» با حضور فرماندهان حوزه‌های بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی و فرماندهان بسیج ادارات و کارخانجات در سالن جلسات سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: این طرح مقرر است در سه قسمت به اجرا دربیاید که قسمت اول آن برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع حمایت از تولید ملی در بین دانش‌آموزان و تقدیر از ۴۰ نفر از دانش‌آموزانی است که در این طرح بتوانند آثار خود را ارائه دهند و برگزیده شوند.

وی ادامه داد: قسمت دوم طرح شامل بازدید دانش‌آموزان از تولیدات کارخانجات استان همدان و حضور آنها در کارخانجات است تا با تولیدات ملی و کارگران و مهندسان خط تولید آشنا شوند و هدف از این برنامه طبق منویات مقام معظم رهبری ایجاد تعصب و غیرت ملی در دانش‌آموزان نسبت به تولیدات ملی است.

برزگر تصریح کرد: مرحله سوم طرح نیز حضور کارشناسان و مدیران تولید کارخانجات در مدارس و سخنرانی و بیان و ارائه توضیح درباره عملکرد تولید در استان و آشنا کردن آنها با تولیدات ملی برای فرهنگ‌سازی استفاده از تولیدات ایرانی است.

انتهای پیام/

طرح «ایران یار»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.