سارق جوان طلافروشی پس از بازداشت از انگیزه عجیب خود برای این اقدام سخن گفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح سه‌شنبه یکم مرداد گزارش سرقت از یک طلافروشی به مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد اعلام شد. بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد که سارق یا سارقان در نقشه‌ای حساب شده نخست برق مغازه را قطع کرده و سپس دوربین‌های مداربسته مغازه را سرقت کرده و نقشه سرقت خود را اجرا کرده‌اند.

سرقت طلافروشی از روی حسادت

تحقیقات اولیه از ردپای یک آشنا در صحنه سرقت خبر می‌داد، اما از آنجایی که دوربین‌های مداربسته طلافروشی به سرقت رفته بود کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته مغازه‌های اطراف محل سرقت رفته و در بازبینی دوربین‌ها تصویر سارق را به‌دست آوردند. نشان دادن تصویر به صاحب مغازه کافی بود تا راز هویت این سرقت برملا شود.

مرد طلافروش به محض دیدن تصاویر از روی چهره و جثه مرد سارق او را شناخت و گفت: این میلاد یکی از بستگانم است. با به‌دست آمدن هویت میلاد مأموران بلافاصله راهی محل زندگی او در کرج شده و مرد جوان را در کمتر از ۱۲ ساعت بعد از سرقت دستگیر کردند. سرهنگ لشینی، رئیس کلانتری جنت آباد با اعلام این خبر گفت: در ادامه تحقیقات با اطلاعاتی که متهم در اختیار مأموران قرار داد محل مخفی کردن اموال و دوربین‌های مداربسته نیز شناسایی شد.

گفتگو با متهم:
انگیزه‌ات از این سرقت چه بود؟
حسادت. شهرام - صاحب مغازه- از بستگانمان است. من وضع مالی خوبی ندارم، اما وقتی می‌دیدم که شهرام وضع مالی‌اش خوب است به او حسادت می‌کردم.

سرقت از مغازه طلافروشی چقدر طول کشید؟
نیم ساعت.

فکر می‌کردی دستگیر شوی؟
نه، چون برق را قطع کردم و سیستم‌های امنیتی از کار افتادند. من هم بدون هیچ ترس و هراسی ویترین را شکستم و طلا‌ها را برداشتم. بعد هم سوار ماشینم شدم و به خانه‌ام رفتم. البته دوربین‌های مداربسته طلافروشی را هم با خودم آوردم که هیچ ردی از خودم به جا نگذارم.

منبع: روزنامه ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار