مادر و فرزند، قربانی سیلاب در شرق کرمان شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: درپی وقوع سیلاب در روستای ده پاگ از توابع شهر بزمان استان سیستان و بلوچستان، غرق شدن یک مادر و فرزند در رودخانه این منطقه گزارش شد.

مادر و فرزند قربانی سیلاب در شرق کرمان شدند

به گزارش خبرنگار، سعیدی افزود: بلافاصله نیرو‌های امدادی شهرستان ریگان که همجوار این روستاست برای کمک اعزام شدند. وی اظهار کرد: با تلاش نیرو‌های امدادی این شهرستان و مردم محلی روستای ده پاگ، اجساد مادر و پسر اهل این روستا که عصر سه شنبه بر اثر سیلاب جان خود را از دست دادند روز گذشته پیدا و تحویل خانواده و بستگانشان شد.

برزنگ بخشدار مرکزی ریگان هم گفت: بارندگی شدید عصر سه شنبه در ارتفاعات استان سیستان و بلوچستان باعث جاری شدن سیلاب در شهر بزمان این استان و جنوب شهرستان ریگان در استان کرمان شد. وی خاطرنشان کرد: درپی جاری شدن سیلاب، پسر بچه‌ای هشت ساله از اهالی ده پاگ که در حاشیه رودخانه قرار داشت به داخل رودخانه افتاد و مادر هم که قصد نجات جان فرزندش را داشت در رودخانه غرق شد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
XY
۲۳:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
روحشون شاد باشه ، الهی آمین
خدا به خانواده و بازماندگان صبر بده.

مناطق محروم و سیل خیز و زلزله خیز در معرض آسیب زیاد داریم در استان کرمان خصوصا روستاها و همینطور خیلی از مناطق جنوب کشور ، شاید به علت دوری از پایتخت باشه و شاید به دلیل بی توجهی مسئولین و یا عدم آگاهی کافی ستادهای بحران به هر حال کاش تا فرصت هست به مشکلات محرومین بها بدیم من خودم هم اهل کرمانم و با بسیاری از مشکلات آشنام

به نظرم باید خود استانداری کرمان مستقیما وارد مسائل شهرستان ها بشه اگر هست باید بیشتر وارد شه و شهرها رو مجاب به شناسایی مشکلات و گزارش اون ها کنه و شهرداری ها هم باید نسبت به دهیاری ها همین دیدگاه رو داشته باشند و به هر حال سازمان های رده بالاتر اگر بتونن زمینه دخالت و کمک در ارگان های زیرمجموعه به نفع مردم داشته باشند خیلی از مشکلات می تونه حل شه خصوصا وقتی انتقاد پذیر باشیم و به نفع مردم غرور رو مدتی کوتاه بذاریم کنار و بذاریم یه گوشه و بذاریم یه سازمان شایسته کمکمون کنه و حتی خودمون درخواست کنیم.

به هر حال هر چند راندمان کاریمون خوب باشه وقتی یه تیم نظارتی و مشاوره درخواست بدیم مطمئنا تاثیرات مثبت به همراه داره

گله از مسئولین از این سمته که مجلس نشینان سازمان های مربوطه در امر نظارت به امور همدیگه ، مشورت دادن و سازمان های برای شنیدن انتقادات مردم تشکیل نمی دن ، یه وزارت خونه برای امر نظارت ، مشاوره و برنامه ریزی و تعینن معیاز و درخواست کارنامه و دریافت پیشنهادات و انتقادات مردمی از شهر و روستای خود رو اگر تشکیل و به دست سپاه می دادن عالی میشد.
آخرین اخبار