مدیر طرح تامین آب شرب دیهوک گفت: یک حلقه چاه برای تامین آب شرب دیهوک تجهیز شده و آماده بهره برداری است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، نوفرستی، مدیر طرح تامین آب شرب دیهوک گفت: این حلقه چاه به عنوان رزرو حلقه چاه دیهوک تجهیز شده که آماده بهره برداری است.


او افزود: محوطه سازی و نصب علائم مسیر این حلقه چاه در حال انجام است که تا اواسط شهریور انجام می‌شود و به بهره برداری کامل می‌رسد.


نوفرستی با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر از مزایای این طرح بهره مند می‌شوند، گفت: تاکنون اقداماتی شامل برق رسانی، خرید لوله و تجهیزات، اجرای عملیات خط انتقال، ساخت اتاقک و تجهیز آن، احداث حوضچه‌ها و وصل مخزن موجود انجام شده است.


مدیر طرح با بیان اینکه برای این طرح یک میلیارد تومان اعتبار استانی و کشوری در نظر گرفته شده است افزود: تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان از این اعتبار هزینه شده و به ۲۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.


نوفرستی همچنین از پیشرفت ۴۰ درصدی طرح آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خبر داد و گفت: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این طرح اعتبار در نظر گرفته شده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن تاکنون هزینه شده است.


او با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد، افزود: حفر یک حلقه چاه، اجرای خط انتقال به طول ۱۲ و نیم کیلومتر، احداث مخزن تعادلی بین راهی و ایستگاه پمپاژ، اتصالات مربوطه و برق رسانی ازجمله اقداماتی است که تاکنون در این طرح انجام شده است.
انتهای پیام/ب


تامین آب شرب دیهوک

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.